مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 88
نویسنده : ایران کده

مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی • • • • °°• مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی آنچه امروزه به عنوان یکی از آسیب‌های فن‌آوری اطلاعات اینترنتی به شمار می‌آید، استفاده‌های ضد فرهنگی و ضد اخلاقی از این فضای ارتباطی است دانلودرایگانمقالهبررسیهرزهنگاریا دانلود و دریافت مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی › › مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی › › نگاری در مفهوم عام به معنای تصاویر و محتویاتی است که عمدتا به قصد تحریک جنسی ارائه می شود، مواردی در قالب نمایش، ارائه، تولید و تجارت محتویات مستهجن است و در تقسیم بندی حقوق موضوعه، در زمره جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی قرار دارد › دانلودرایگانمقالهدانلود و دریافت مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی › دانلودرایگانمقاله هرزه نگاری در مفهوم عام به معنای تصاویر و محتویاتی است که عمدتاً به قصد تحریک جنسی ارائه می شود، مواردی در قالب نمایش، ارائه، تولید و تجارت محتویات مستهجن است و در تقسیم بندی حقوق موضوعه، در زمره جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی قرار دارد › مقالهبررسیهرزهمقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی سایت اموزشی › مقالهبررسیهرزه · آنچه امروزه به عنوان یکی از آسیب‌های فن‌آوری اطلاعات اینترنتی به شمار می‌آید، استفاده‌های ضد فرهنگی و ضد اخلاقی از این فضای ارتباطی است هرزه نگاری در مفهوم عام به معنای تصاویر و محتویاتی است که عمدتاً به قصد تحریک › › هرزه نگاری چالشی فراروی تربیت جنسی از دیدگاه اسلام › › چکیده هدف این پژوهش بررسی هرزه نگاری به عنوان یکی از چالش های تربیت جنسی در عصر فناوری اطلاعات و راهکارهای اسلام برای مقابله با آن است برای دستیابی به هدف پژوهش سه پرسش ذکر شده است هرزه نگاری چیست و چه تأثیری روی افراد می گذارد؟ تربیت جنسی از دیدگاه اسلام چیست؟ دین › دانلودرایگانمقالهدانلود و دریافت مقاله جایگاه فقهی و حقوقی ازدواج موقت در › دانلودرایگانمقاله مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی آنچه امروزه به عنوان یکی از آسیب‌های فن‌آوری اطلاعات اینترنتی به شمار می‌آید، استفاده‌های ضد فرهنگی و ضد اخلاقی از این فضای ارتباطی است هرزه نگاری در مفهوم عام به معنای تصاویر و محتویاتی است که عمدتاً به قصد تحریک جنسی ارائه › › هرزه‌نگاری چالشی فراروی تربیت جنسی از دیدگاه اسلام نورمگز › › ایراندخت فیاضمریم بختیاروندمجله پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی تابستان شماره



مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی
دسته بندی : حقوق
تگ : هرزه نگاری,فناوری اطلاعات,حکمت اسلامی,محتوای مستهجن,آموزه های اسلامی
مقاله بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی

آنچه امروزه به عنوان یکی از آسیب‌های فن‌آوری اطلاعات اینترنتی به شمار می‌آید، استفاده‌های ضد فرهنگی و ضد اخلاقی از این فضای ارتباطی است. هرزه نگاری  در مفهوم عام به معنای تصاویر و محتویاتی است که عمدتاً به قصد تحریک جنسی ارائه می شود، مواردی در قالب نمایش، ارائه، تولید و تجارت محتویات مستهجن است و در تقسیم بندی حقوق موضوعه، در زمره جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی قرار دارد. اینترنت بعنوان تکنولوژی مدرن ارتباطی موجب شده است حجم سوء استفاده چند برابر شود و تعداد دریافت کنندگان تصویر و نیز حجم تصاویر مبادله شده به صورت غیر قابل تصوری افزایش یابد.

در آموزه های اسلامی نیز همواره نگاه به نامحرم و تصاویر مستهجن، قبیح و زشت شمره شده و انسان را از این کار نهی کرده است. لذا در مقاله پیش رو به دنبال بررسی هرزه نگاری از دیدگاه حکمت اسلامی هستیم. 


download - دانلود




:: برچسب‌ها: هرزه نگاری,فناوری اطلاعات,حکمت اسلامی,محتوای مستهجن,آموزه های اسلامی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: